Шефовете на ABC се скарат след коментарите на Ейми Робах за изтичането на Джефри Епщайн

Шефовете на ABC се скарат след коментарите на Ейми Робах за изтичането на Джефри Епщайн

Шефовете на ABC се борят, за да се справят с упадъка от коментарите на репортерката на „Добро утро Америка“ Ейми Робах, която беше хваната на горещ микрофон, твърдейки, че мрежовият месинг бракува интервюто й с обвинител на Джефри Епщайн, за да умилостиви кралското семейство.

Репортерът на 'GMA' можеше да чуе, че се е оплакал, че е прекарала три години в опит да получи интервюто с Вирджиния Робъртс Джуфре, която твърди, че е била принудена да спи с принц Андрю, докато е била държана като сексуален роб на Епщайн, в ефир.

Във вторник шефовете на новините на ABC бързо се преместиха, за да накарат Робах да излезе със становище, в което тя отстъпи на първоначалните си претенции.

Водещата каза, че е била „попаднала в момент на частно безсилие“ на видеото, което беше публикувано от консервативния уебсайт Project Veritas Sunday, и се смята, че е записано през този юли.

В изявлението си Робах каза, че е 'разочарована', че интервюто й с Джуфре, записано през 2015 г., не се е прокарало, тъй като не е спазило стандартите за отчитане на ABC, като същевременно настоява, че никога не й е било казано да спре да съобщава за скандала с Епщайн.

Източници на ABC разказаха за „Шести вторник“, че има „нулева истина“, че интервюто е проведено в полза на съдилищата и по-специално, както каза Робах на камерата, за да получи интервю с принц Уилям и съпругата Кейт Мидълтън.

Източник на ABC казва: „Много радио- и телевизионни оператори вероятно могат да съпричастни. Трябва да изпълняваме всичко от минали стандарти и практики и има моменти, когато интервютата не могат да бъдат излъчвани.

„Трябваше ни време, за да потвърдим подробности и не успяхме да потвърдим много твърдения на Вирджиния.“

kirsty allie бикини

Това обаче не отговаря защо ABC не пусна интервюто по всяко време след 2015 г. Джуфър вече отправя своите претенции към различни медийни издания.

През септември тя седна за ексклузивно с котва „Днес“ Савана Гутри на съперничката на NBC, като се твърди, че е правила секс с принц Андрю на 17 години.

Кралският, бивш приятел на Епщайн, категорично отрече твърденията, наричайки ги „лъжливи“ и „без основание“.

'Той отрича, че това се е случвало някога, и той ще продължи да отрича, че това дори се е случило - но той знае истината и аз знам истината', каза Джуфър на Гутри, добавяйки, че принцът е 'насилник, той е участник'.

През юни The Post съобщи, че президентът на новините на ABC Джеймс Голдстън е седял на масата на президента Тръмп заедно с принц Чарлз и Камила, херцогиня на Корнуол, на лъскава вечеря в Лондон.

Тръмп и първата дама Мелания хвърлиха вечерята в резиденцията на американския посланик Уди Джонсън, за да отвърнат на пищния държавен банкет в Бъкингамския дворец, домакин на кралицата.

Голдстън, който има двойно американско и британско гражданство и е женен за водещата на Би Би Си Лора Тревелян, също закупи престижна покана на държавния банкет - в който имаше само 170 гости.

В коментарите, заснети от Project Veritas, Робах може да бъде чут да разговаря с неназован колега на тайно заснето видео за това как тя смята, че интервюто с Джуфър е остъргано поради кралския натиск.

„Имах това интервю с Вирджиния Робъртс. Не бихме го пуснали в ефир “, можеше да се чуе да казва. „На първо място ми казаха:„ Кой е Джефри Епщайн? “… Тогава дворецът разбра, че имаме всичките й твърдения за принц Андрю и ни заплаши милион различни начини… Толкова се страхувахме, че няма да можем интервюирайте Кейт и Уил, така че мисля, че това също отмени историята. '

Ясно разочарован, Робах добави: „(Вирджиния) ми каза всичко… Тя се криеше 12 години, убедихме я да излезе. Убедихме я да говори с нас. '

Робах каза още, че Джуфър свърза Бил Клинтън и Алън Дершовиц с Епщайн: „Беше невероятно това, което имахме. Клинтън. Имахме всичко. Три години се опитвах да го накарам безрезултатно. '

И Дершовиц - адвокатът на Епщайн - и Клинтън бяха пътници в частния самолет на Епщайн, показват журнали.

Джуфре - който твърди, че е била дадена на адвоката на фамилията за секс от Епщайн - съди Дершовиц, след като той публично я обвини като „серийна лъжесвидетелка“, „серийна лъжеца“ и „серийна проститутка“.

ABC казва в изявление: „По онова време не всички отчитания отговарят на нашите стандарти в ефир, но ние никога не сме спирали да изследваме историята. Откакто сме имали екип по това разследване и са му отделени значителни ресурси. Тази работа доведе до двучасов документален филм и 6-части подкаст, който ще излезе през новата година. '

Робах, която също е котва „20/20“, каза в изявлението си, публикувано във вторник, че не очаква коментарите й да бъдат излъчени, добавяйки: „Като журналист, докато историята на Епщайн продължава да се разгръща миналото лято, бях хванат в личен момент на безсилие. Бях разстроен, че важно интервю, което проведох с Вирджиния Робъртс, не излъчи, защото не можахме да получим достатъчно потвърждаващи доказателства, за да отговорим на редакционните стандарти на ABC относно нейните твърдения. Моите коментари за принц Андрю и твърденията й, че е виждала Бил Клинтън на частния остров на Епщайн, се позовават на казаното от Вирджиния Робъртс в това интервю през 2015 г. Препращах нейните твърдения - а не това, което ABC News провери чрез нашето отчитане. “

кехлибарена роза татуировка прикрива

Робах продължи: „Самото интервю, докато бях разочарован, че не излъчва, не отговаря на нашите стандарти. В годините, от които никой никога не ми каза или екипът да спра да докладваме за Джефри Епщайн, и ние продължихме агресивно да преследваме тази важна история. '

В интервю за NPR през август Джуфре заяви, че е объркана защо интервюто й през 2015 г. с ABC не е излъчено. „Разгледах интервюто на ABC като потенциален смяна на игри“, каза тя.

„Да се ​​явя на ABC с широкото му зрителско зрение би било за първи път да говоря срещу правителството за това, че основно гледам по друг начин и описвам чувството на гняв и предателства, които се чувстват.“

Дершовиц каза пред NPR, че притиска ABC да не публикува интервюто.

Инцидентът с Робах идва, след като Ронан Фароу твърди, че шефът на новините на NBC отказал да предаде репортажите си за скандала Харви Уайнстийн, след като опозореният филмов бос се оплака на шефовете.

Project Veritas каза във вторник, че видеото на Robach е предоставено от „ABC вътрешна информация“.

Източник на ABC подчерта, че мрежата непрекъснато докладва за Epstein преди и след интервюто на Robach с Джуфре.

Интересни Статии